onsdag 9. januar 2008

Kveld, dag 2

I dag har jeg jobbet jevnt og trutt. Vaert ute pa joggetur. Mine mangelfulle kartologiske evner gjorde at jeg maatte snu mitt mentale kart paa hodet - flytte nord til syd, ost til vest. Men naa tror jeg at jeg har et visst grep om geografien. Lop rundt nordspissen, langs kysten. Greie veier aa lope paa. But my old war wound keeps acting up on me. A bit of shrapnel in the left knee. Or is it the right? Har regnet litt i dag ogsaa. Hoderegning, altsaa. Har funnet ut at jeg maa oversette et useriost antall sider pr dag. Vil ikke si hvor mange, i tilfelle noen av mine oversetterkolleger leser dette og skjonner at jeg er en skam for standen. Ove: rypa lokker, og jeg lar meg lokke. Se Jeremia 20. 7-12. Vet ikke om hun holder helt til helgen. Takk til Roffe, forresten, for hjelp med pulmonary trunks. Det er vanskelig aa legge inn svarkommentarer for meg, for administrasjonsgrensesnittet er helt gresk for meg. Ha-ha. Takk til Are ogsaa. Som vel vant, med sin lungepulsaare. Regner med aa faa jobbet noen timer til, for det er bysselalle. Fremdeles stille her paa senteret. Paa kveldene er det bare meg og doktorgradsstudenten. Hun skulle du hatt en prat med, Anders! Kunne sikkert hatt lange og dype samtaler om force majeure og Act of God. "Act of God", du. For et uttrykk! Liker det!

Ingen kommentarer: