tirsdag 22. januar 2008

Kveld, dag 14

Som vanlig ikke så mye nytt å fortelle. Effektiv arbeidsdag. Men joggeturen gikk bra i dag. Jeg vet jo ikke helt hvor langt jeg løper, tror det er rundt en mil (håper det er litt mer). Og i dag satte jeg ny pers: 44 og et halvt minutt. Fornøyd, selv om jeg var ganske gåen da jeg kom i mål. Ellers får jeg sjikanøse mail fra utlandet om at bloggen min er kjedelig. Kan ikke skjønne det. For de som kjeder seg her, kan jeg anbefale denne linken. Ellers kunne jeg kanskje fortelle om den nye beboeren her, som er fra Italia. Han ser ordentlig skummel ut, sikkert mafiatype. Han smetter gjennom gangene som en skygge, og det høres mistenkelige sagelyder fra rommet hans om natten. Får se hvordan det utvikler seg. Ove: slutt på ryper og hester. Har sunket så dypt som til JD's. Håper du kan tilgi meg. Har ellers fått med meg BorettslagetNRK nett-tv i kveld. Morsomt.

Ingen kommentarer: