tirsdag 8. januar 2008

Framme!

Da er jeg kommet fram til forfatter-/oversettersenteret her paa Rhodos, etter en noksaa lang tur med mellomlandinger baade i Munchen og Athen. Ove: Jeg har smakt paa den beromte rypa, og jeg vet neiggu ikke hvor lenge hun holder. Farlig god. Her ser det veldig bra ut. Litt slitent og spartansk, men alt jeg trenger. Tror det skulle vaere mulig aa jobbe bra her, selv om jeg blir gal av aa mangle norske tegn paa tastaturet. Har store foresetter om en tidlig start i morgen, men vi faar vel se hvordan det gaar. Et lite problem er at jeg har glemt kamera, saa det blir kanskje ikke saa mange illustrasjoner aa fortape seg i her paa bloggen. Skal ta noen bilder med mobilen og forsoeke aa faa dem lagt inn. Tror jeg tar kvelden naa snart. Trodde jeg var helt alene i bygningen, men traff paa en ung dame som holder paa med doktorgrad i juss. Hun trodde jeg var et spoekelse. Greit aa faa det dementert. God natt!

Ingen kommentarer: